środa, 17 stycznia 2018

Szkatułka / The chest

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was szkatułkę w stylu retro, którą zrobiłam na prezent urodzinowy dla bliskiej mi osoby...
Ozdobiłam ją tekturkami, elementami metalowymi i z foremek.
Dodałam też trochę gazy i mikrokulek.
Użyłam takich kolorów, jakie lubi - brązu, beżu, złota... 
Mam nadzieję, że jej się spodoba!
:)
Hello!
Today I have for you a chest in a retro style. It's a B-day gift for a very important person for me...
I decorated it with chipboards, metal embellishments and elements from the molds.
I also added some gases and microspheres.
I used the colours, which she like - brown, beige and gold...
I hope that she likes it!
:)






Użyłam: / I used:

Białe gesso - RenesansŻel 3d Heavy Body Mat - Renesans Kulki 3d - Małe - Pentart Mikrokulki szklane - 13arts    Mikrokulki szklane D2 - 13arts Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) Tusz Distress Mini - Vintage Photo Proszek Rainbow Color - 13arts   Gałązki kwiatów - SnipArt Serwetka podłużna metalowa - brąz 9Nóżki metalowe 6Proste zamknięcie metalowe - brąz      Chrobotek Reniferowy 10g Foremka - Trzy wróżki Foremka - Dziurki od klucza 3 Foremka - Okrągła ramka 

Pozdrawiam!
Greet!
:)

1 komentarz :