sobota, 9 września 2017

Na powitanie w Retro Kraft Shop / Hello at Retro Kraft Shop


Witajcie!
Na powitanie mojej przygody z Retro Kraft Shop postanowiłam przygotować kartkę motywacyjno-afirmacyjną :) Kartka zawiera wspaniały i jakże nam wszystkim znany cytat, który może też być sentencją rozpoczynającą spotkania anonimowych scrapoholiczek :) 

Wykorzystałam fantastyczne nowe papiery 13arts Vintage Moments o ciekawym odcieniu zgaszonego różu oraz dodatki ze sklepu Retro Kraft Shop. Bardzo spodobały mi się jutowe kwiaty, ten użyty na kartce ozdobiłam brokatem. Znajdziecie tu również szklaną butelkę z mikrokulkami, uwielbiam dodawać mini buteleczki do swoich prac!
Lubię również metalowe i tekturowe elementy, a jak wiadomo, w naszym sklepie znajdziecie ich całkiem sporo! Postanowiłam więc zaszaleć i udekorować moją kartkę ciekawymi drobiazgami. Jak Wam się podoba?

Hello! 
It's my first post on Retro Kraft Shop blog, so I've decided to create a funny motivational card using polish sentence: "I'm a scrap'a'holic and I'm proud of it", we all know it, don't we?

I've used 13arts papers Vintage Moments in a beautiful shade of old pink and some nice stuff from Retro Kraft Shop. You can find here a nice fabric flower, which I decorated with glitter. You can find a glass bottle with some micro beads captured inside of it - I love sparkling elements and glass embellishments!
I love metal and chipboard embellishments too, so I've used some leaves, a keyhole and butterfly wings.
How do you like my card?







Użyłam: / I used:

Mini Glossy Accents 18ml Brokat - Distress Glitter Dust - Vintage Platinum 13arts - Vintage moments - Rose Garden Szklane mikrokulki 10g Kwiat jutowy - Spiralka 5cm - Jasny brąz Dziurka od klucza - brąz Liść ażurowy  2,4cm - brąz Kwiaty w pudełku - Prima Penmanship Gałązka metalowa 5,2cm Buteleczka z korkiem 2x4cm Kubeczek z przyborami - emaliowany Szyszka sosnowa  Napis 'Jestem scrapoholiczką...' - Retro Kraft Tusz Distress Oxide - Antique Linen Szpulka drewniana 1,5x1,9cm Skrzydła motyli 2 - SnipArt Papier ozdobny - nuty 50x75cm Aplikator do tuszów - Ink Blending Tool - Ranger 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz