wtorek, 15 sierpnia 2017

Retro KIT: Rdzawy blejtram / Rusty canvas

Hej!
Ogromnie się cieszę, że mogę dziś pokazać jedną z moich prac stworzonych z Retro KITa!
Uwielbiam pracować z tablicami malarskimi. Dlatego bardzo się ucieszyłam, że znalazłam taką w paczce.

Hi!
I am very happy to be able to present one of my works created with Retro KIT!
I love working with painting boards. That's why I was so happy to find one in a package.



Swoją prace zaczęłam od przyklejenia papieru do decoupage i tektury falistej.

My work began with sticking paper to decoupage and corrugated cardboard.


Gdy z arkusza płyty wyjęłam wszystkie elementy doszłam do wniosku, że będzie to dodatkowy ciekawy akcent na mojej pracy, a przy okazji nic się nie zmarnuję.

When I removed all the elements from the sheet I came to the conclusion that this would be an extra interesting touch on my work, and by the way I would not waste anything.


Zaczęłam układać kolejne warstwy. Pocięłam trochę załączonych papierów na paski, oraz wykorzystałam fragmenty tektury falistej. W ten sposób powstało kilka warstw.

I started to apply more layers. I cut some striped papers and used corrugated cardboard. In this way several layers were created.


Kolejne elementy znalezione w paczce zaczęły lądować na pracy. Znalazło się miejsce dla elementów zegarków jak i maleńkich haczyków.

The next elements found in the package began landing on the work. There was a place for watch elements as well as tiny hooks.


Kompozycję uzupełniłam o kawałki siatki tu i tam.

I finished the composition with pieces of mesh here and there.


Moja praca nie byłaby moja gdybym nie ubrudziła jej mediami. Za pomocą pędzelka tu i tam nałożyłam na przemian brązową farbę Rusty i farbę Quinacridone Gold. Całość pochlapałam białym gesso i farbę Quinacridone Gold z odrobiną wody.

My work would not be mine if I did not mess with media. I used a tiny brush to apply brown Rusty paint and Quinacridone Gold paint. I splashed the whole work with white gesso and Quinacridone Gold paint with a small amount of water.


Jeszcze tylko przybrudziłam napis i brzegi tablicy rozwodnioną  Quinacridone Gold i gotowe!

I stained the inscription and edges of board with Quinacridone Gold and that's it!

Trzymajcie się! Hugs!



I nie zapomnijcie nabyć własnego KITa!
And do not forget to buy your own KIT!

Retro KIT 'Fabryka Rdzy'

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz